Saturday, March 5, 2011

jom jimat :')

entry aku kali ney
nak cita sket pasai jom jimat
yela bagi pelajar pelajar cam aku ney taim ney
boley dikatakan kegawatan ekonomi
suma pakat kekurangan dwet
nak makan pown kena ikat perut
nak shopping pown kena posa jap
dwet ptptn mana cukup beb nak sara idop satu sem
nak mintak dwet kat mak bapak segan plak


semalam aku da gayut ngan sorang big bro neyh
*bukan gayut kat pokok eh..
dia cita la serba sket sal idop dia
aku maca tertarik gak ah nak cuba
sebab macam best je kan
apalagi ley jimat
siyes.. law tak caya meh aku cita


katanya  dia belanja rokok sekotak baru rm8
boley tahan sampai dua or tiga ary
kenyang pown kenyang
tak makan pown takpa
law nak kira belanja aku plak
sehari rm5
itu pown makan sehari sekali
siang and petang ikat perut
law dua ary da rm10 kan??
so dah rugi rm2 toi tak
ishh banyak tuuu
ley beli macam macam ngan rm2 tuhh
so apa pendapat korang??
nak jimat cuba ikot tips neyh
kesan tanggung sendiri noh
law takmaw suda
dok diam diam jangan nak kecoh kecoh  :')



cool ja dak ney kan


>> hurmm.. patotla ramai di kalangan student yang merokok kan...
>>>> mulai ary ney aku nak bantah kempen kerajaan soh benti rokok boley tak??haha


tips: from brother AK  ;)
selamat beramal...

1 comment:

kemal khalil said...

keh keh keh..
tu tips berjimat paling style dalam sejarah...

sume orang boleh try ye..miza je x boleh..


selamat beramal