Thursday, March 17, 2011

kaw pergiiiii...........!!!

ary ney
da genap sebulan kehidupan seharian aku
tanpa lappy kesayangan
sedey gila
da macam macam perubahan jadi lam idop aku
idop pown jadi tunggang langgang
mana taknye
assignment berlambak lambak tak ley siap
lam tempoh terdekat
takley da nak tengok movie yang belambak lambak 
lam lappy tuh sampai penuh disk
takley dengar lagu lagu kegemaran aku
takley tengok and simpan gi pikce dalam tuh
takley nak luah perasaan yang terpendam
huhu.. banyak sangat benda aku takley nak wat dah cam duluw  :'(


dalam tempoh sebulan ney gak
aku terpaksa tebal muka
jadi pengemis nak pinjam laptop akak akak kat umah
semata mata nak siapkan assignment yang tertunggak yang ntah da brapa lama
kadang kadang adew gak pinjam laptop dyorang
sebab nak lepas gian and rindu kat laptop
tapi takde la selalu buat 
sebab aku paham dyorang pown nak guna gak
so aku takley la nak pentingkan diri sendiri
nak wat camna..... bukan laptop sendiri kan


kepada siapa pencuri tu
or sesapa yang penah mencuri barang orang
ingat-ingatla sama
maybe ary ney ary dia ilang
esok-esok maybe ary kita
and pikiaq sama keperluan orang tu
law kaw nak curi agak-agak orang tu terjejas tak kehidupan seharian dia
law tak kaw amek je law xdew aty and perasaan
hurmm...





>>> amek harta orang pun da berdosa
tambah plak amek harta anak yatim..
emm tanggung la sendiri kat akhirat nanti
yang pasti aku tak penah nak ikhlas and halalkan
sesapa yang amek harta aku tanpa kerelaan aku


No comments: