Thursday, April 21, 2011

Bukan diriku..


tangan da menggigil gigil
aty da berdebar debar
fikiran da melayang layang
jiwa da meronta ronta


ohh saat ney aty da jadi tak keruan
sedey, gusar, bingung
semuanya menjadi satu
kalaw tepung, telur, mentega digaul
ditambah ngan sedikit garam
cukup untuk membuat kek
bagi mengisi perut yang lapar
uff sedapnya…!!!


Aku da bercelaru
Siapa yang patot aku percaya
Siapa yang patot aku abaikan
Siapa yang patot aku pentingkan
Siapa yang patot aku singkirkan
Siapa yang patot aku bagi perhatian
Siapa yang patot aku ketepikan


Sebak rasa aty hanya Tuhan yang tawu
Tapi aku da wat keputusan
Bia apa yang jadi
Aku akan pendam sendiri
Bia apa pown jadi
Aku akan kentalkan diri
Bia apa pown jadi
Aku akan bangkit sendiri


Ya Allah..
Aku mohon kepada-Mu
Kau tunjukkanlah aku kebenaran
Agar aku tidak terus dikecewakan
Aku mohon kepada-Mu
Kau berikanlah aku kekuatan
Agar aku kuat hadapi kenyataan
Sesungguhnya hanya Kau Yang Maha Mengetahui




No comments: