Monday, April 11, 2011

nape ye?? :)

aku dah lama mushkil ngan satu perkara ney
aku tak paham
nape ye pas seseorang tu da kapel
orang tu da takley kawan ngan berlawanan jantina?
nape??
takot dikatakan curang??
hipokrit atau men kayu tiga,empat atau sepuloh??


aku taktaw la orang laen cane kan
tapi bagi aku
law sesorang tu percaya ngan pasangan dia
bergaul tak melebihi batas
jaga pergaulan
and takdak rahsia lam hubungan tuh
aku ase apa apa masalah boley disetelkan
and law takat da salah paham kejap je


tapi apew yang aku nampak sekarang
pas da kapel semuanya da sunyi sepi
suma da loss kontek
suma bawak haluan masing masing
sedagkan sebelom neyh rapat gile
erat cam belangkas
sentiasa share masalah
men tuka tuka crite
nanges and gelak sama sama



maybe kalaw yang dok bersembang laen laen jantina tu
untuk orang orang yang single je kowt
orang yang dah da pasangan DILARANG kan
sapew taw... 


org da kapel xley bergaul cmni oke! ^.^

No comments: