Saturday, May 14, 2011

jatoh chenta lagi!



aku tak pasti ntah untuk kali yang ke berapa aku jatoh chenta lagi.. terkejut?? tu mesti dah da cakap cakap belakang kata aku ney jenis tak setia, playgurl or macam macam gi kan?? ada aku kesah! bia lah pew orang nak cakap asal aku tak wat benda yang salah di sisi agama mahupown undang undang negara.. yang penting aku bahagia.. hehe


jejaka pertama yang da buat aku jatoh chenta namanya BENZ ALIFF.. peghh dah la ensem, bergaya.. dia ney dulu taiko.. taw tak taiko tu apa?? err macam samseng la jugak (kalo tak silap aku).. tapi bila dah lama kenal aty budi dia upanya dia orang yang agak romantik.. cweet gitu.. keh3.. dia suka wat aku senyum ngan gelagat and telatah dy yang boley dikatakan 'cumil' di mata aku.. *orang ngah berchenta memang la ceni kan.. hehe


esoknya aku jatoh aty plak ngan sorang mamat neyh.. nama dia FARIZ.. dy ney pown boley tahan.. garang, kuat bebel tapi senyuman dy ley wat pompuan tros cayer kowt.. cam letak ais kat suhu 100' celcius.. peghh menawan beb.. tindakan and perbuatan dy selalu nampak spontan, tu yang wat aku makin jatoh chenta ngan dy.. hadoiii.. * tapi BENZ ALIFF tetap dalam ingatan



tak sampai 3 ary aku dikenalkan plak ngan sorang mamat neyh dari adik aku.. nama dy HANIF.. nama simple sesimple orangnya.. dy ney agak cerewet, panas baran and suka cari gadoh.. tapi lam masa yang sama dy gak seorang yang sangat baek, caring and loving.. (peghh ayat tak tahan.. haha) first kenal ngan dy mula mula aku meluat gak.. asyik dy ja nak menang and takmaw dengar pendapat and pandangan orang laen langsong tapi bila dah lama kenal.. hehe.. aty pown da terpikat beb.. ^.^








>> semua novel da abes aku baca.. pasni nak wat apew lagi?? seminggu lagi aku ada nak isi masa lapang aku sebelom mula praktikal.. adess... =(

>>> sapew nak bawak aku gi kedai buku neyh nak cari buku baru, ley dapat pakwe baru lagi.. keh3

No comments: