Monday, June 20, 2011

selamat ary bapa!!

tadi saja jalan jalan kat blog orang.. blog membe membe.. semua wat entry sal ary bapa.. suma cita sal bapa diorang.. ouhh jluznyeee Tuhan je yang taw..


ye aku jeluz sebab membe membe suma still ley bermanja ngan ayah diorang gi, ley bercuti, ley celebrate befday or any perayaan.. tapi aku?? aku pasrah ngan takdir.. aku taw aku takley merungut and takley nak salahkan takdir.. ye aku sket pown tak penah salahkan takdir.. alhamdulillah usia dah matangkan aku.. aku da boley fikir and terima kenyataan idop.. setiap yang bernyawa akan kembali kepada Pencipta-Nya.. setiap yag berlaku da hikmah di sebaliknya.. aku bersyukur apa yang aku ada sekarang!   c:


apa apa pown ayah tetap HERO dalam aty aku.. ayah aku tetap segalanya lam idop aku.. aku saaayaaannggg  sangat sangat kat ayah..

No comments: