Wednesday, July 6, 2011

orang baru

kat kilang tempat aku praktikal ney da sorang mamat bawu masok keje.. keje bahagian pentadbiran sebagai orang odit.. umo dalam 20-an and single lagi.. smart tapi kerek nak mampos.. adehh!!


ary petama mai pakai kemeja lengan panjang, kasut kulit bagai.. memang smart ah nampak.. tapi kalo tengok cam dressing tak kena tempat lak.. bukan pe, bos merangkap director kilang ney pown pakai sempoi je.. baju t-shirt, sluar slack ngan selipar, dia plak yang dressing ngalahkan bos..tapi first day oke la, boley dimaafkan.. ary kedua and sampai rini pown dok dressing camtu lagi.. haha!


dengar dengar dia anak dato'.. mak aku la bagitaw.. ntah anak dato' mana tak amek taw aku, malas nak taw sangat.. tapi kalo betol anak dato' pown takyah nak kerek and sombong sangat.. cam besa setiap kali aku balik keja memang time aku drive keta, mak aku kat sebelah.. aku da bawak cukup laju kowt.. tetiba nampak keta dia kat belakang and nak potong keta aku.. hadoilaa.. sib bek aku nampak lori kat depan kat arah bertentangan dari kami and aku ade ase perikemanusiaan.. kat selekoh pown nak tunjuk hebat.. haishh! nyampah tol ngan orang ceni.. bajet hebat tak kena tempat... eiiiii!!!!!

No comments: