Saturday, November 12, 2011

kenduri kendara

kadang kadang aku jeluz gila kat sepupu sepapat aku yang da kawen.. bila mai ja taim kenduri kendara, orang laen ngah sibok kat dapur nak siapkan hidangan bagai kat tetamu, diorang yang da kawen ney dok berkepit ngan laki and anak diorang, lepak lepak je.. dok kat satu sudut dok bergelak ketawa bagai *aghhh menci! menci! menci! (hati aku memberontak)


ada satu ketika kalo taim si anak menangis nak tido or lapar si ibu and si bapa sibok dok memujuk anak nak diamkan balik anak asing masing.. anak sorang ja, yang nak memujuk tu sampai kena berdua kah? yang aku da basah baju and penat mengemas dapor, basuh periuk belanga suma, depa wat dek je.. kalo ceni aku pown nak kawen awal lah.. (hati aku merungut and memberontak lagi)    =.=


tapi pas beberapa jam aku da siap wat keje suma aku tengok si sepupu sepapat aku yang dok layan anak diorang ney tak abes abes lagi then aku senyum ja sorang sorang.. kalo ceni takyah kawen awal pown takpa lah.. aku abes keja boley rehat rehat.. lagipown bukan lama and penat sangat pown nak wat keja kat dapor tuh.. haha!






























= juz kidding oke!  ^_^