Thursday, November 3, 2011

telefonku

wahh bengang gile! maw tak bengang asal ada dwet mesti barang ney rosak, barang tu ilang.. padahal taim takdak dwet elok je barang tu.. petang semalam baru sepuloh minit dapat gaji (elaun praktikal) dari bos tup tup fon buat hal.. tak pasal pasal je dy terpadam.. bila on balik skrin dy tak nyala da.. nak kata bateri low aku baru je cas pagi tadi.. sumpah sakit aty gila.. macam taw taw ja aku ngah ada dwet.. tapi jangan harap aku nak pi beli laen dalam masa terdekat ney sebab dwet tu aku nak beli barang barang nak balik yu.. sedih gila wohh..


da puas malam semalam aku belek fon aku ney nak cari tang mana rosak.. aku on off banyak kali.. lepas setengah jam aku pasang balik aksesori dy yang da aku bukak and ngaku aku memang tak pernah pandai pown nak baiki fon yang rosak.. kang tak pasal lagi jahanam rosak dapat kat tangan aku   =.=


yang bagosnya fon neyh even off enset pown alarm yang aku set soh kejutkan aku setiap pagi jerit jerit bunyi.. pagi ney masok je pejabat saja la cuba naseb nak on radio dengar hot.fm cam besa.. so mula mula off fon pastu on balik..  tunggu jap dalam 5 minit aku taip pasword fon and tunggu lagi..then aku tukang butang blah kiri yang aku set kan untuk on radio, tak sampai sesaat dengar sora FBI, AG ngan USOP WILCHA.. yeay! aku berjaya.. tapi tak sampai 5 minit pown senyum last last temenung balik.. sora da dengar tapi skrin still hitam cam semalam.. alahaiiiiiiiiiii.....................



pasni nak pakai fon ney plak..
penah pakai baling kat dinding pown tak osak lagi..
err.. tapi adew lagi kew jual sekarang ney?

No comments: