Saturday, October 30, 2010

adew aku kesah....

aku da tak paham ngan sorang minah ney,, tak abes-abes nak wat masalah,, doyaiiiii,,,,,,,,,,,,,,,,,

mula-mula tadi masa abes exam,, ari neyh exam AIS280 kat Dewan Lama koi 9-12 tengahari,, tepat koi 12.15 calon-calon peperiksaan atau pelajar-pelajar yang terdiri daripada kitorang ( and temasok aku ) melangkah kuar dari dewan dengan pelbagai reaksi muka,, adew yang ceria menandakan ley jawab soklan-soklan dan adew gak moka toya tensen nak koma sal tak konfiden jawap soklan-soklan tadi,, huhu

bebalik ngan kisah asal yang ingin diluahkan,, tetiba sorang minah tarik muka and jalan straight jew kew depan tak hirau da kawasan sekeliling,, tu lantak ko la,, aku tak kisah pown even ko tak maw tegur kitowang ( aku and kawan-kawan aku),, tapi tetiba bila on9 facebook tengok aku and kawan-kawan aku tadi da kena remove dari jadi kawan-kawan dia,, huh!

yang lagi wat aku tak paham apa lak salah kitowang sampai ko wat camni,, nak kata kitowang silap cakap kat ko takdew lak asenye,, kitowang adew maki ko lagi la takdew,, ko jew yang slalu maki kitowang kitowang wat taktaw jew,, dew penah ko pi-k and kesah sal aty and perasaan kitowang?? penah kew?? kitowang sebenarnya tak kesah pown even ko da takmaw kawan ngan kitowang,, tak mati and kitowang tak rugi papew pown,, tapi biala besebab,, ney takdew angin takdew ribut apalagi ujan or papew tetiba wat pangai camni,, ko ingat ko da bagus sangat la wat camni??



noted : law ko teros wat pangai camni sampai bila pown ko xdew kawan la,,,,,

No comments: