Thursday, January 27, 2011

le tour de klantan..

wahh.. i.allah lagi doplohpatjam lagi aku akan membawa diri ke klantan.. haha.. sangat sangat teruja + takot.. takot sebab sorang sorang and first taim gi sana ngan trip sendiri.. sebelom ney penah pi dua kali, first ngan family and skali gi ngan budak budak asrama aku luw.. walawehh.. berani tol aku amek keputusan neyh..

aty bedebar gila nak tunggu ary esok.. macam macam lam pikiran aku.. macam macam da terbayang lam otak aku.. agak agak cane keadaan aku kat sana.. makan pakai aku kat sana.. nak dok mana.. haha

gilew ah.. aku tak penah kowt amek resiko and keputusan ceni sebelom neyh.. arap arap sumanya berjalan seperti yang dirancang dan oke.. >.<


>> doakan aku slamat pergi and sampai..

>>> cuti2 pown assignment tetap dibawa ke hulu hilir.. huhu (terpaksa beb)   ='(

tunggu saye eh sayang! haha  ;)

2 comments:

Anonymous said...

take care miza cyg...

meyza said...

thanx bebeh..