Sunday, October 2, 2011

final destination 5

aku baru je abes tonton movie ney.. oke agak ketinggalan pasal cite da nak masok sebulan tapi aku baru dapat tengok.. orang cakap cite da basi.. kesian kat aku kan.. huhu


ney saje saje nak review sket sal cite ney.. sape nak baca teroskan, law takmaw pown tak paksa.. saja saja ja wat entry ney.. hehe


bagi aku jalan crita ney boley tahan la kengeriannya cam sebelom sebelom ney.. kalo tak takde la sampai aku tutup muka ngan dua dua tapak tangan aku ye dak.. huhu.. tapi sesengeri (eh betol kew imbuhan aku pakai ney?? tibai jela) final destination 4 kowt law tak silap aku.. yang starting cite kat litar F1 tuhh.. ase tu ngeri lagi cara kematian diorang.. bagi aku la kan.. laen orang laen pendapat..


and pasal ending plak seriyes tak best langsong.. ini jugak hanya pendapat aku oke! jangan marah ye  ^_^


pape pown TAHNIAH aku nak ucapkan kat director movie trailer neyh Steven Quale sebab imaginasi yang sangat tinggi and mampu menghasilkan movie yang sangat berani and mencabar neyh.. kalo kalo ada sambungan lagi untuk final destination 6 wat yang lebey baik oke! (bajet cam si steven baca ja blog aku.. hampeh!)



akhir kata, beringat lah.. ajal or maut sentiasa menanti kita.. entah bila, entah kat mana kita berada and jugak entah bagaimana caranya.. so sentiasalah berdoa kepada Allah moga kita dapat mati dengan cara yang paling baik di cc Allah, di tempat dan ari yang baek serta roh kita ditempatkan di cc Allah dan kekasihnya Rasulullah s.a.w... InsyaAllah mudah mudahan.... aminnn..




"DEATH HAS NEVER BEEN CLOSER"

No comments: