Wednesday, October 12, 2011

orang yang aku sayang

12 OKTOBER 2011
rini (semalam) genap usia blog aku
da masok setaon pown umo dy
109 post, 22 followers
ahh aku tak kesah pown pasal followers tu sebenarnya
pasal blog ney wujud
untuk luahan aty aku je
then aku selit selit
ngan ilmu or pape isu yang menarik minat aku
takot followers aku bosan lak
law asyik asyik kesah aku aku je
ye dak??  c:



kalo sape nak taw blog ney
sama tarikh ngan arwah ayah aku meninggal
10 taon lepas  :'(
punca kematian : kanser usus
kalo sape yang ingat 
entry pertama yang terhasil
dalam blog ney jugak
sal ary kematian arwah ayah aku



ayah da pergi meninggalkan aku
hampir 10 taon
sekarang  orang yang aku anggap pengganti ayah
tempat aku bermanja
tempat aku menumpang kasih
tempat aku bergurau
dalam idop aku
iaitu paklang aku
juga telah pergi untuk selamanya
tanggal 07 OKTOBER 2011
punca kematian : kanser pancreas
sedeynye Allah je yang taw



semoga roh arwah ayah
juga roh arwah paklang 
ditempatkan bersama sama para solihin
aminnnn....
AL-FATIHAH






 keadaan arwah paklang selepas operation


selepas dibenarkan pulang dari hospital






setiap yang hidup pasti akan mati
setiap yang bernyawa pasti akan kembali kepada Pencipta-Nya

No comments: