Friday, February 4, 2011

semoga cepat sembuh!!

tadi petang gi spital pulau pinang melawat paklang aku
da dekat seminggu paklang aku masok ibu aku cakap
and dua ary lepas bawu pas operate pewut
aku tak pasti penyakit apew
tapi maklang aku cakap
doktor da potong usus sket nak buang ketumbuhan
yang da lam pewut
law tak buang takot merebak kat tempat laen lak

sedey sangat tengok keadaan paklang aku tadi
ase nak nitis air mata
tambah lak aku salah sorang anak menakan yang paling rapat ngan paklang

selalu dia la orang paling kuat nyakat aku
paling suka borak and kaco aku
senyum kat aku
tapi tadi aku gi dia juz baring je
nak senyum pown tak larat apalagi nak nyembang or nyakat.. huhu
wayer berselirat penuh badan
tengok muka berkerut kerut tahan sakit
takley bergerak ane kesan dari jahitan kat pewut tu
ase kesian sangat sangat

hope sangat paklang aku cepat sembuh
and kembali cam duluw
doakan same same ek :)



>> tetiba tingat arwah ayah masa sakit luw ='(

No comments: