Tuesday, September 20, 2011

cinta muka buku

ntah kenapa 2,3 ary ney aku slalu tringat kat dia, kenangan kenangan aku dan dia, kata kata dia... aghhh!! ase nak jerit kuat kuat bila kenangan lama menghantui kembali idop aku..

ney suma gara gara aku terbukak muka buku (fesbuk) dia 3 ary lepas.. sejak ary tu tiap kali bukak muka buku mesti nak masok profile dia, tengok gambar gambar dia... ntah kenapa aty ney ase rindu nak tegur dia balik, berbual and bergurau ngan dia macam dulu balik.. jumpa?? asenye aku tak kuat lagi nakjumpa dia dalam masa terdekat neyh.. aku takot nanges bila berhadapan ngan dia.. kenangan kenangan 'kami' terlalu indah bagi aku.. semua tu aku akan simpan jaoh lam aty aku tak perlu sapa pown tahu.. tapi hakikatnya yang lepas tetap yang lepas.. untuk hari ini and masa akan datang kita perlu teroskan idop dengan apa yang ada di sekeliling kita sekarang.. huhu



hope 'si dia' epy and bahagia ngan kehidupan dia sekarang.........

No comments: