Tuesday, December 28, 2010

eppy new year!!



taon bawu bakal menjelang.. and suda menjadi adat setiap orang akan mula berazam macam2 konon untuk diselesaikan untuk taun yang bakal dilaluinya.. and ada juga wat sebagai target yang nak dicapainya sepanjang taon.. sumanya law dengar dari setiap individu mesti laen2 and bagai.. ada yang list sampai berpuloh puloh tapi nak disempurnakan nya entah betol entah tidak.. suma tu terpulang balik kat individu tu sendiri.. tepuk dada tanya kekuatan diri..

azam aku unuk taon 2011?? err apew ye.. ley tak aku wat azam aku untuk taon ney macam neyh??
  • nak lebey kedekut, kejam, jahat, 'jual ikan', and sewaktu dengannya...
  • nak tambahkan tekanan lam idop..
  • nak pentingkan diri sendiri dari org laen..
  • nak cari kebahagiaan diri tanpa memikirkan perasaan orang laen..
  • nak utamakan diri dalam segala hal dari memikiokan orang laen..

huhu.. agak2 kowang sampai ujong taon azam aku ney tercapai tak?? = = '


~ sesapa yang kenai and rapat ngan aku mesti taw napa aku pasang azam ney untuk taon bawu aku kali ney   :)

No comments: