Thursday, December 2, 2010

sepetang bersama... =)

tadi petang kua ngan AKEM HILMI.. yup seseorang yang aku panggil 'musuh' sebelom ney.. haha.. siyesly cam tak caya kluar ngan dia rini.. law ikowt ney plan ketiga bawu jadi.. plan yang pertama tak jadi sal tetiba dia kena pegi balai polis sal kena wat report pe ntah.. ary kedua tak jadi kluar gak sal petang tu ujan.. akhirnya plan ketiga yang diatur oleh si dia menjadi jugak.. sapa sangka kan ;)

seperti yang dirancang kitowang pegi menuju ke SUNWAY.. sampai kat sunway lebey kuang koi 1.30 petang so teros menapak ke wayang tempat tujuan utama kami kat tingkat atas skali.. bincang punya bincang kami amek keputusan nak tengok cite NGANGKUNG.. gipown dah takdew cite best selain neyh.. hehe.. pegi la beli tiket.. ckali tengok cite tu koi 3.05 petang.. bapak ah.. da sejam setengah jam lagi kowt.. nak wat apa taim neyh? sengal!

disebabkan si dia nak jugak tengok aku pown beli la tiket wayang tuh.. pas beli tiket tuh dia ajak jalan jalan.. kami pown membawa la kaki tanpa hala tujuan.. tetiba aku terpandang KEDAI BUKU POPULAR tempat feveret aku.. haha.. aku apalagi teros ajak dia masok situ.. and cam besa kaki aku cepat je ke arah novel novel.. pas satu satu tangan aku membelek belek buku yang menarik aty.. tak sampai setengah jam aku da pegang tiga buku.. haha hamek kaw! besa ulat buku la katakan.. haha lantak la.. aku nak lepas gian nak baca novel puas puas sementara cuti maih berbaki.. at least adew gak keja aku nak wat kat umah.. hehe   :)

kluar dari kedai buku dia ajak pegi makan.. masa pown da sejam lagi so kami pown menapak pegi foodcourt kat tingkat bawah ckali sal dia cakap nak cari nasi.. aku pesan milo o ais je sal pewot still penuh gi makan kat umah tadi.. sambil sambil lepak tu sembang la sal kesah taim muda muda duluw.. abes bukak balik rahsia yang da dilupakan.. sembang sal kengkawan.. sal novel.. upanya dia minat gak baca novel.. haha bawu aku taw sebenarnya.. tapi bukan novel cinta la.. novel thriller, harry potter, and hantu.. sal UiTM di-Heartyku.. haha.

pewot pown da kenyang kami jalan balik pegi tingkat atas.. wat tawaf kat setiap tingkat sebab taktaw nak pegi mana.. sumpah memang klaka.. haha.. koi 2.50 petang bawu naek tingkat atas.. tapi pintu wayang tu tak bukak lagi plak so terpaksa tunggu.. aaghh aku memang tak suka nak tunggu sebab bagi aku penantian itu satu penyeksaan.. sib baek la aku ney seorang yang penyabar gak.. haha

tepat koi 3.00 petang kami masok lam wayang and cari sit kitowang.. kitowang dok tepi sit dua orang (ala ala sit kapel) atas pilihan si dia.. huh! aku tengok sekeliling.. tak ramai cangat pown arini.. maybe sal bukan public holiday kowt rini.. ntah biala asal aku nak amek kesah lak.. wayang pown bermula.. jeng jeng jeng..

-------------- satu jam setengah berlalu----------------

da abes.. siyes bes and klaka cite neyh.. aku, dia and orang-orang lam wayang tuh tak benti gelak.. sengal suma antu antu tuh.. and dew gak pengajaran lam cite neyh.. memang bes.. law suh bagi bape bintang dari lima bintang aku bagi empat setengah.. haha.. (takley bagi penuh nanti pengarah dia naek riak..)   ^,^

jam pown da dekat koi 5.00 petang so kami amek keputusan nak balik je.. kat lua pown da mula ujan gerimis.. akem cakap koi 6.00 petang catgi dia nak pegi tolong kawan dia meniaga kat pasar malam lak.. huhu

thanx a lot ya akem hilmi sal petang tadi :)

No comments: