Tuesday, December 7, 2010

kulim da maju setapak woii :)

setelah sekian lama kaki aku tak jejak bumi kulim akhirnya tercapai gak impian aku.. haha
xtually taim tu gi kulim sal da knduri kawen sepupuku.. tapi aku amek kesempatan jumpa my beloved fwen yang da lama tak jumpa.. windu lol.. terok gak kena beleter ngan ibu and sepupuku.. huhu

so seperti yang dijanjikan aku turun kat mcd kulim.. fuyyyoooo.. kulim dah da mcd tuh.. ah perlis tetap ketinggalan.. da sampai depan pintu mcd tuh teros je macok and menuju kat kerusi yang dah diduduki zalila, akmar and danial.. aku malas nak order papew sal bawu je pas makan kat umah tadi.. gipown dyorang pown da nak abes makan tak pasal satgi nak kena tunggu aku abes makan lak kan takmo lah..

cakap sal mcd kat kulim neyh first taim woh aku masok mcd da lalat banyak.. aku ingat kedai kedai makan besa ja ada lalat.. nampak sangat lalat lalat zaman modanisasi skunk neyh da makin high taste.. da tak layan makanan kat kedai or warung warung besa.. makan pown da kat tempat berekon.. haha poyo gilew..

pas makan teros pegi giant.. berjalan je sal dekat sangat.. sementara tunggu syazwani, alwani and firas kami tawaf lu kat giant tu.. bajet cam besar sangat.. da bosan kami masok kat tempat game.. dyorang je main aku tak minat cangat.. taim tu firas da sampai.. gile bapak tinggi dy.. aku paras bahu dia pown tak.. haha

abes main pegi lepak kat foodcourt lak sebab dok tunggu alwani and syazwani.. firas and danial wat keja part taim jadi watress jap.. lepak2, makan2 alwani pown sampai.. pas snap beberapa keping gambar guna kamera yang ditaja zalila kami pown jalan pegi beli tiket wayang.. suma nak tengok cita rapunzel.. skali lagi wat aku bangga jap ngan kulim skunk neyh wayang dia dah ada cita 3D.. kowang tak bangga kew? takyah susah nak gi penang nun nak tengok movie 3D.. huhu

da lagi sejam kami abeskan masa bersama pegi melantak kat rasamas.. isi pewot kenyang kenyang sebelom masok wayang.. ngah makan tetiba aku dapat panggilan dari seseorang.. mak aku kol soh balik sebelom koi 4.. aghh ase nak jerit kuat2.. tiket wayang da beli, wayang lak start koi 3.30 mana sempat.. pujuk punya pujuk tak dapat gak.. ngan berat aty aku gtaw dyorang yang aku tak dapat join dyorang tengok movie.. kacewa gila taim tuh.. tak pasal rm15 aku melayang sal harga tiket wayang tuh.. huhu

papew pown thanx a lot wat zalila, akmar, alwani, firas, and danial.. ada masa kita ketemu lagi ek :)

No comments: