Friday, November 12, 2010

ciretera hari ney

tadi petang pegi jalan-jalan kat pasa malam.. cam besa pengangkutan utama ofkos teksi.. call la sowang pokcik neyh.. aku tak kenai pown pokcik ney sal akak akak ney yang kol.. lam beberapa minit pas kol pokcik ney pown sampai depan umah.. kami nek 6owang lam satu teksi.. haha cam tin sardin da lam teksi tuh.. sampai je depan pasar malam arau tu cam besa tanya la bapew tambang.. las las suma pakat terlopong mulut bila pokcik ney cakap sorang rm1.50.. adew kew patot dari umah kitowang ke pasa malam arau rm9.. kejam tol.. ney cekik darah namanya pokcik oii...

dengan aty yang bebal jalan la pegi pasa malam tuh.. jalan punya jalan taktaw nak beli apa.. lam kpala otak aku cuma da kopok leko ja.. haha cam besa la menu utama law mai pasa malam kan.. hehe.. sambung jalan gi.. pastu beli bihun sup ngan taufu fa.. itu je?? yup itu je untuk makan malam neyh.. nak save bajet..hehe

pastu balik pasa malam pegi jalan-jalan lak kat c-mart.. nak ilangkan bosan dari dok umah.. tingat kat kamOo sis.. tingat masa kita jalan tengah tengah ujan, pastu beli baju sama, nak beli cincin sama sama tapi tak jadi, makan kfc... huhu.. mishh yuu damn much sis!

balik dari pasa malam kol la pokcik teksi laen.. kononnya nak murah cket.. ckali lagi mahal dari pokcik teksi tadi.. rm10 hamek kaw! cekik darah tol pokcik pokcik teksi kat perlis neyh.. pakcik man gak yang baek ;)


dok berangan bila la nak ada transport sendiri..huhu =(

2 comments:

farahh said...

mizaaaa oi! apa ney! dok bagi owg teyak koat2 plak. haihh nak kena btoi budak tecik neyh! iskkk!!




rhenduuuu kamo jugak meyhhh! =')

meyza said...

lohh...asal la nak teyak koat2 lak.. sapa yang buat kf mai habaq mai..

hehe.. ;)