Monday, November 22, 2010

nukilan buat adikku..

terjaga saja dari tido tadi aku ternampak adik lelakiku ngah bersiap nak pegi ckola... hari ney bermulanya SPM.. sambil memerhatikan dia bersiap tetiba aku tingatkan  masa laluku sewaktu aku menduduki SPM seperti adikku skunk neyh.. memang cuak giler taim tuh memikirkan exam yang bakal dihadapi kerna keputusannya bakal mencorak kehidupanku pada masa akan datang.. ya pada hari ini di mana kakiku sudah melangkah ke menara gading dengan result tak seberapa.. kini aku menjadi salah seorang pelajar di UiTM Arau, Perlis.. hehe.. alhamdulillah sumanya berkat doa ibuku dan orang orang sekelilingku ;)

tersentak lamunan aku bila tetiba adikku tumbuk bahuku.. ciss terkejut aku.. tu la pagi pagi lagi da termenung..haishh.. haha.. aku tengok dia da lengkap bersiap nak pegi ckola ngan songkok tas kpala.. aik sejak bila dia bersongkok ke ckola?? kew aku yang tak perasan sebelom neyh?? haha entahla.. biaqla..

aku nampak dia menapak ke bilik tok aku dan bersalam mohon restu.. pastu kat mak aku lak.. ckali lagi ingatanku teros terbayang taim aku lak.. sumanya sangat berlainan cam dia skunk neyh.. law duluw aku sebelom nak pegi ckola turun kat bawah salam warden aku and mesej kepada ibuku memohon restu.. tetiba air mataku menitis.. adess!! asal pagi pagi ney aku da emo lebey lak.. haha

wat adikku MOHD SHAHRUL NADZRIN.. cmoga Allah permudahkan urusanmu ketika menjawab peperiksaan catgi.. kakakmu sentiasa doakan kejayaanmu  (:

No comments: