Wednesday, November 3, 2010

pot pet pot pet

haha,, setelah berhari-hari tak beletiaq lam blog neyh ase windu plak,, yelaa nak beleteiaq kat orang nanti orang  kata kita neyh bising lak,, shuka wat hingaq,, takmo ah camtu,, so langkah slamat kita beletiaq lam blog neyh,, sapa yang tak shuka ley blah dari aku punya blog neyh,, law shuka troskan membaca ek,, terima kasih atas sokongan anda semua,, hahaha

xtually sejak bemenjak-menjak neyh aku bukan takdak idea,, huh banyak tak terkira law diikutkan,, banyak cangat yang nak diluahkan lam blog neyh,, yela gipown aku da anggap blog neyh cam ruangan luahan isi aty aku konon-kononnya,, orang cakap tak baek kita pendamkan sesuatu yang kita tak puas aty, perasaan kita and papew jela kan,, nanti jadi dendam and aty kita gak yang sakit toi tak?? sapew tak sokong angkat tangan,, xdak sapew yang angkat tangan so suma sokong aku lah kan,, hahaha,,

sebab-sebab atau lebey disedapkan cita punca-punca aku dah lama tak tulis lam blog neyh antaranya sebab aku xdak mood (bajet ah kaw meyza..cakap jela kaw malas..haha),, punca kedua arau dilanda banjir,, apa kaitannya ngan aku tak tulis blog?? jeng jeng jeng,, law nak tawu ikuti blog aku seterusnya tima kasih,, haha ;)


noted : ney lah jadinya law otak da senget cket... =D

No comments: