Monday, November 8, 2010

obses kew aku??

skali lagi aku tuka profile blog aku! law tak silap untuk kali yang ketiga.. yup dah yang ketiga kali.. haha.. cam orang yang taktaw nak wat apa ngan masa kan?? siyes aku pown tak paham ngan diri aku sebenarnya.. asal la aku rajen cangat nak tuka-tuka wana profile blog aku neyh.. rajin tulis entry manyak-manyak lawpown yang sebenarnya aku bukannya jenis camni pown and tak ghajen nak wat camni pown ( memang dasar pemalas kaw meyza).. haishhh..

actually aku ngah cari something lam blog neyh.. saja usha-usha.. kelek-kelek.. belek-belek.. ngintai-ngintai.. skali terpandang wana profile neyh teros jatoh cintan.. dushh!! mesti korang pi-k aku neyh cepat cangat jatoh cintan kan.. nak wat camna.. aku ngaku sejak azali lagi aku tak ley pandang anything yang wana pink @ ungu.. tak kira la dari segi pakaian, barang, benda (eh barang and benda tak same kew?? huh bantai ah...), aksseri or apew-apew la.. law terpandang gak mesti aku nak pandang berkali-berkali sampai aku da cemuihh bak orang utara cakap.. aku taktaw nak buang tebiat aku neyh camna.. orang-orang yang penah idop ngan aku asenye tawu ney kelemahan aku.. damit! haha..

selalu la gak law nak diikotkan aku kerap ditegur, dimarah, dicaci, dan dimaki oleh teman-teman sebab tebiat buruk aku neyh.. tu tak temasok law tengok dari pihak family terchenta and si kekaseh aty.. doyaiii... da senak kepala dengar leteran-leteren dan umpatan tersebot yang tak terkira banyaknya.. tak boley dibilang dengan jari taw sebab jumlahnya yang terlalu banyak.. tapi aku tak salahkan diorang sebab aku taw dari situ aku masih mempunyai orang-orang yang masih amek kesah and perhatian tentang aku.. aku taw diorang sayang aku.. yeah saya sayang korang jugak..haha muax3

tunggula saatnya aku blajar kikis pangai buruk aku neyh.. tapi boley dikatakan takla buruk sangat kan sebenarnya.. nak kata aku obses ngan PINK takla jugak.. cuma tak ley ternampak, terpandang or tertengok je anything yang wana pink.. nak tengok and belek berkali-kali.. hehe tak sama ngan obses kan?? ~ ngee ;)



note : sesapa yang kua shopping ngan aku even kita juz shopping window jangan wat pelik lak law tetiba aku ilang dari pandangan mata korang or aku TERberhenti di tengah-tengah jalan dengan tiba-tiba juz nak tengok sesuatu barang yang bewana PINK! haha... =D

No comments: