Saturday, November 27, 2010

depress!!

aghhhhh depress gila gila rinie..!!! asal ada ja owang nak jeluz ngan aku taim aku bawu ase nak epy or tersenyum.. adew je nak ganggu idop and ketenteraman aku.. takley nak tengok aku senang langsong.. yeah semalam aku da telan ubat migrain aku yang hampir 6bulan aku tak sentuh.. dekat 15 jam aku tidoq puas aty kaw sebab tak kaco kaw kan??

sal tension sesangat ntah camne aku gi wat janji bodoh nak kua ngan sorang mamat neyh ecok.. kua berdua lak tu.. benda yang paling aku nak elak lam idop aku.. even ngan bf sendiri luw pown tak penah kua berdua.. ades!! nak tarik diri mamat ney lak da beria-ia sangat.. sanggop mai amek aku kat umah lak tu lawpown aku da bagi macam-macam alasan.. haishhh..

memandai lah kaw meyza nak idop.. arap arap suma oke ecok and takdew papew yang jadi.. hurmm..

4 comments:

MINIE said...

wwehhh! abg aku ka?

meyza said...

erm tak ah minie.. 'musuh' aku tu la.. haha..

MINIE said...

haha.padan muka. memadai lagi. :P

meyza said...

gila kowt sis..ntah cane aku gi wat kputusan mengong cmneyh..haishh