Monday, November 8, 2010

pensel dan kalkulator

da berhari-hari tak bebel lam blog ney ase windu plak.. yup hampir 5 ari lol.. haha cam tak caye jek.. yola wat owang-owang yang mengenali diri neyh semestinya tak caya aku tak bukak blog ney aotomatik facebook ckali lam 5ary..

pas entry ney ditulis aku benti jap nak amek angin, makan angin and buang angin.. haha.. konon nak sambung cite untuk ary seterusnya lak tapi teros takdew mood.. so pegi kat lappi teros cabut suis.. kejam tak aku! haha

yela aku ngaku lam 5ary neyh aku betol-betol boten ( bosan + tensen) bila aku tak melakukan aktiviti wajib aku setiap ary.. apalagi law tak on facebook ngan blog neyh.. law pown kengkadang aku xdew pape nak dileterkan tapi aku tetap jadi pembaca yang setia.. kagum tak korang ngan aku? haha..

oke la.. stakat neyh dulu entry aku kali neyh.. kesah pensel and kalkulator? haha aku pown taktaw apa kena mengena ngan entry aku kali neyh.. tapi sejujurnya aku tulis entry neyh saja nak abeskan or buang masa korang je yang memang setia baca entry-entry aku.. hehe.. tima kasih la ek sebab susah-susah je korang bukak entry neyh and baca campai abes.. jasa and sokongan anda amat dihargai.. haha ;)

No comments: